DEJ & SKUPINY MORIEL4
DEJ
Dej sa odohráva v ďalšej neprebádanej časti Morielu. Čím hlbšie sa
chcete do krajiny Moriel dostať tým temnejšie lesy sa pred vami
rozprestierajú. Podľa starých legiend sa tu nachádzajú bytosti tak
zvláštne a podivuhodné aké si človek nedokáže ani len predstaviť. Okrem
týchto bytosti legendy opisujú aj ohromné bohatstvo ktoré krajina v
sebe ukrýva v podobe tých najmocnejších artefaktov. Navyše sa pred
nedávnom nad oblasťou v noci na pár hodín zjavila ohromná žiara. Odkiaľ
mala pôvod? Niektorí mystici sa domnievajú, že to mohlo byť spôsobené
pádom hviezdy, iný tvrdia o nejakom tajomnom artefakte, ktorý bol roky
ukrytý. Ale to všetko sú iba dohady a len samotná krajina Moriel vie
aké záhadné tajomstvá ukrýva....
SKUPINY
Druidi:
Do tamojšieho kraja prichádzajú v mieri a s úmyslom v na tomto mieste
ďaleko od civilizácie založiť svätyňu nimi tak veľmi uctievanej matke
Zemi a pokúsiť sa tamojším barbarským kmeňom vštepiť túto vieru.
Taktiež chcú prebádať tamojšiu prírodu, pretože počuli o mnohých
magických rastlinách, ktoré rastú iba v tamojšej faune.
-3 druidi(z toho 1 druidský majster), 2 ochrancovia (bojovníci, kelti)
Barbari:
Na tamojšom území v okrajových častiach prebývajú generácie barbarských
pokolení. Chcú ochrániť vlastné územie predovšetkým pred okolitým
vplyvom civilizácie ale aj pred harpiou, ktorá plaší a loví zverinu.
Okrem iného ich aj veľmi znepokojila žiara ktorá sa nad Morielom
zjavila.
-1 šaman, 1 náčelník, 3 bojovníci
Zvierací ľudia:
Odjakživa boli pre mnohých vedcov a bádateľov záhadou. Nikto presne
nevie ako sa ich plemeno vlastne vyvinulo. Fakt je ten, že sú napoly
ľudia, napoly zvieratá. Prebývajú hlavne v hustých lesoch, a zbytočne
sa ľuďom neukazujú na oči. Sú odhodlanými ochrancami lesa. Ich svorka
sa vydala zo svojej podzemnej nory do lesov aby našla posvätný obojok
boha Modrého Vlka, ktorý pred nedávnom niekto ukradol .
-1 líška(čarodejník), 1 medveď(vodca), 3 vlci(bojovníci)
Rytieri:
Prichádzajú do kraja na rozkaz kráľa Agnusa Valerona. Kráľ ich posiela
s úlohou dozvedieť sa o tajomnej udalosti čo najviac. Kráľ im poradil,
aby hľadali správcu tamojšej zeme, mocného čarodejníka Tiberona, ktorý
mu už niekoľko krát v minulosti pomohol. Či sa im ho podarí nájsť a
dozvedieť sa o záhade viac je len na nich.
-1 paladin, 3 rytieri, 1 kňaz
Žoldnierske vojsko:
Prichádza do kraja pod vedením tajomného mága. Za akým presným cieľom
zatiaľ nevedia. Podstatné je, že mág nadpriemerne dobre platí.
-1 čarodej (veliteľ), 3 žoldnieri, 1 zlodej
Zorxovia:
Sú pôvodný obyvatelia. Je to podivná rasa, na prvý pohľad
najpodobnejšia ohyzdom, avšak to je omyl. Sú považovaný za vznik
kríženia ľudskej rasy so skurutmi. Táto teória vychádza hlavne s ích
výzoru, no opak je pravdou. S ľudmi a ani so škretími rasami nemajú nič
spoločné. Dlho žili v osamelých jaskyniach a preto o nich nikto
nevedel. Ich nabližšími príbuznými sú tulpovia. No narozdiel od tulpov
zorxovia nenávidia škretov a im podobné rasy. Ani s ľudmi si moc
nerozumejú. Ich najsilnešou zbraňou sú ich zmysli. Nerobí im žiadný
problém zjesť surové ľudské mäso. Sú zdatnými bojovníkmi ale ich šamani
sa vyznajú aj v mágií a v rôznych vedách. Ani oni nie sú spokojný s
nadmerným množstvom nových tvári a družín v ich kraji. Avšak rozhodli
sa do veci nestarať. Zaoberajú sa iba svojimi problémami a ich cieľ je
momentálne oveľa väčší....
-1 veliteľ, 2 šamani, 1 zaklínač, 1 bojovník
Skuruti:
Sú blízki príbuzní ohyzdov (škretov), akurát sú väčšieho vzrastu a
odolnejší. Nepochádzajú s tuzemskej divočiny, ale istý čas tu už žijú a
sú veľkým nebezpečenstvom pre všetko živé. Uctievajú temného boha
Darnona Čierneho Háka. Oddane mu slúžia a tešia sa jeho priazni. Splnia
čokoľvek čo od nich žiada.
-1 veliteľ, 1 šaman, 2 bojovníci, 1 *** (nejaký mutant, podivín,...)
+ CP hráči:
Ent
Bakhantka
Kabala
A creep:
Harpia
|